skip to Main Content

Najnovije obaveštenje nam dolazi iz Facebook-a! Naime, uklanjaju se tekstualna ograničenja za oglase koju imaju više od 20% teksta na vizualu. 

Kada govorimo o količini teksta na vizualima i pravilima koje je do nedavno Facebook imao, svaki marketar koji je imao dodira sa alatkom Facebook Text Overlay Toll zna koliko je taj alat, s vremena na vreme, pravio problema i nerealno predstavljao količinu teksta na oglasnim vizualima.

Kao što možemo da primetimo, ovaj alat više nije dostupan.

snimak ekrana iz Fejsbukove menadžer kontrolne table

Prethodno pravilo sa ograničenjem teksta na oglasima je glasilo:

 

“Da bi se stvorilo bolje iskustvo za korisnike i oglašivače, oglasi koji se postavljaju na Facebook-u i Instagram-u prikazuju se na osnovu količine teksta koji se koristi na oglasu. Na osnovu ovoga, oglasi sa većim procentom teksta na slici možda neće biti prikazivani. Izuzeci se mogu odnositi na odredjene vizuale oglasa, poput korica knjiga, albuma i sl.”

 

Kao što možete da vidite, pravilo je bilo jasno – oglasi sa previše teksta na vizualu neće biti prikazivani.

Pored gore navedenog problema sa bagovima koje je platforma imala, ova ograničenja teksta na oglasnim vizualima su izazivala velike glavobolje mnogim oglašivačima, zahtevajući značajno, specifično prilagodjavanje vizuala kako bi se uskladili sa Facebook-ovim pravilima oglašavanja. Konačno, toga više nema.

 

Zašto je Facebook uopšte imao ograničenje teksta na vizualima?

Tokom godina, Facebook je primetio da korisnici Facebook-a i Instagram-a ne vole oglase sa previše teksta, pa je stoga ograničio količinu teksta kako bi poboljšao opšte korisničko iskustvo. I ne samo to. Sa marketinške strane, efektan oglas je svakako onaj koji je originalan, kratak i jasan.

Ovo novo ažuriranje, očigledno, uklanja svako ograničenje dosega zbog toga, što znači da će se oglasi sa više od 20% teksta na vizualima prikazivati, kao i obično, i doseći će isti broj ljudi kao i bilo koji drugi Facebook oglas. Kao što možete primetiti u zvaničnom saopštenju, Facebook i dalje tvrdi da slike oglasa sa manje od 20% teksta imaju bolji učinak i preporučuje oglašivačima da „vaši tekstovi neka budu kratki, jasni i sažeti kako bi vaša poruka bila efikasno prenešena“.

Ali ako na vizualu ima više teksta, oglas će se prikazivati i teoretski bi mogao doseći isto toliko ljudi koliko i bilo koja druga kampanja, u zavisnosti od vaših postavki.

 

Za još vesti, informacija i edukativnih tesktova, posetite našu sekciju Vesti & Priče.

 

 

Izvor: Socialmediatoday

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer