skip to Main Content

Iako je LinkedIn prevashodno platforma za stupanje u kontakt sa profesionalcima iz naše niše interesovanja, istovremeno može biti i vrlo korisan kada je marketing u pitanju. Razlog za ovo je taj što LinkedIn ima vrlo jaku reklamnu platformu. Zbog toga je postao novi kanal za prezentovanje vašeg biznisa i ponude novim klijentima.

LinkedIn – za celokupno Vaše targetovano i personalizovano oglašavanje

Kada se isprva pojavio kao ozbiljnan poslovni takmac Facebook-u, logovanje na LinkedIn tokom vikenda je obično bilo rezervisano za ljude koji su u potrazi za poslom ( u sjajne dane dok je bio all-in-on integrisana aplikacija, sa svim sadržajima).

 

Naravno mnogi ili čak većina vas koji čitate ovaj članak ste proveravali LinkedIn redovno, 24/7, 365 dana u godini, kao što inače činite i sa Facebook-om, Twitter-om ili bilo kojom drugom društvenom mrežom.

LinkedIn je pomalo novi Facebook

Postoji veliki broj korisnika LinkedIn-a koji započinju svoje pisanje sa “Znam da ovo nije Facebook…” kao uvod u post koji će i pored toga biti propraćen brojnim komentarima kako taj post nije za ono čemu je on namenjen. Ali korišćenje LinkedIn-a reflektuje tipično ponašanje povezano sa ranim danima Facebook-a, kada su ljudi bili više nego spremni da dele kako svoj lični, tako i poslovni sadržaj.

 

LinkedIn izgleda da ne smanjuje sadžaj lične sadržine- tako da je ovo mešanje nešto što se očigledno rado vidi na ovoj platformi.

 

Upravo je ovo jedan od najbitnijih razloga zašto reklamiranje na LinkedIn-u treba ozbiljno uzeti u razmatranje. Naravno prvu stvar koju treba imati na pameti je specifičnost publike kojoj se ovde obraćamo. O ovim spefičnostima govorimo u nastavku ovog teksta. Pročitajte!

 

Dakle- da li je LinkedIn dobar za Vaš brend?

Što se tiče postovanja personalizovanog sadžaja na LinkedIn, ključ za efikasno testiranje potencijala ovog neverovatnog novog kanala je da pronađete pravo mesto vašeg reklamnog sadržaja među još uvek mahom poslovno orijentisanom publikom, i da imate jasnu sliku o svom brendu koju želite da prikažete ovoj publici.

 

Pretpostavka je da je publika na ovoj platoformi usmerena na konkretan sadržaj i manje tolerantna na klišee ( definitivno bez stereoptipije) i manje osetljiva na besmislene sadržaje nekih drugih platformi i profila njihovih prosečnih korisnika. Mogu biti poprilično rigidni ukoliko ne vide relevantnost vaše reklame za njihov posao na prvom mestu, a na drugom naravno i za njihov lični život, ili slobodno vreme.

 

Za kompanije koje ciljaju na stari dobri veliki protok saobraćaja, onda LinkedIn svakako može da da odgovor na izazove oglašivača, pre nego potroše novac na reklamu. Kako god, ključno je da jasno postavite cilj vašeg testiranja; da li želite uvid u angažovanje i interesovanja, ili zapravo samo želite da ciljate pubiku sa izgledom da kupe od vas? Naravno još uvek je rano otpisati bilo koji od ova dva aspekata, kao i sa svim drugim dilemama u digitalnom oglašavanju. Svi su izgledi da će brend koji kombinuje ciljano oglašavanje sa originalnim i motivišućim sadržajem ostvariti najbolje rezultate.

Ključ je da uvek budete iskreni prema sebi i svom brendu- budite ponosni na ono ko ste i u šta verujete. Ako mislite da je nešto lično za deljenje, onda to i podelite. Mi lično volimo da saznajemo o cool stvarima koje naše kolege rade ili ih zanimaju; to čini njih i sve nas mnogo kompletnijima i može pomoći da se izrode sjajne ideje i saradnje. Ovo isto može da važi i za LinkedIn Advertising, sprovedite eksperimente, podelite sa nama šta je upalilo, a šta nije- na kraju krajeva mi svi zajedno učimo u ovo ludo digitalno doba.

 

Ukoliko vam treba pomoć u osmišljavanju vašeg reklamnog nastupa na LinkedIn-u ili bilo kojoj drugoj društvenoj mreži, kontaktirajte nas, i naš tim profesionalaca će rado izaći u susret vašim zahtevima.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer

Back To Top