skip to Main Content

Verovatno ste mogli da primetite da je tamni interfejs postao sve zastupljeniji kako na sajtovima tako i na brojnim aplikacijama. Popularni Dark mode zaista daje neki cool izgled, po našem mišljenju, i sa zadovoljstvom ga koristimo gde god je ponuđen kao opcija. Facebook, Instagram i mnoge druge društvene mreže su od skoro uvele u testiranje ovaj način prikazivanja.

 

Ipak postavilo se pitanje da li ova opcija utiče na optimizaciju. Ova tema pokrenuta je na skorašnjem Google Webmaster Central hangout-u, koji je održan 18. oktobra. Džonu Mileru iz Googlea bilo je postavljeno ovo pitanje. Nakon što je konstatovao da je i on fan ovog izgleda, prešao je na odgovor na postavljeno pitanje.

Bez brige, Dark mode ne utiče na SEO

Dark mode je siguran za SEO

Kada je u pitanju SEO ne postoje nikakve negative posledice usled korišćenja Dark mode-a, niti postoje neke posebne preporuke za korišćenje. Dark mode je opcija koju na web sajtu uređuje CSS, a to kako je CSS implementiran na sajt ni u čemu ne utiče na to kako Google pretražuje i indeksira sadržaj.

 

Miler se potrudio da objasni da Dark mode nikako ne utiče kao faktor za rangiranje web sajta. Miler je pomenuo mogućnost da u budućnosti Google razmotri mogućnost da korisnicima čiji su uređaji već podešeni na ovu opciju posebno označi sajtove koji omogućuju Dark mode. Dodao je da sumnja da će se to dogoditi, ali da je svakako interesantno razmišljati o tome.

Digitizer je tu da Vam svojim znanjem pruži podršku u svakom aspektu digitalnog reklamiranja. Kontaktiraj nas! 

Bez brige, Dark mode ne utiče na SEO

Made by Nemanja Nedeljković – Senior Account Manager @Digitizer