skip to Main Content

Sprovešćemo Vas  kroz osnovne elemente koje svaki Instagram post i Instagram slike treba da imaju. Takođe ćemo Vam dati savete o tome kako napraviti najbolji sadržaj za Vaš brend.

Posle višegodišnjeg objavljivanja sadržaja na Instagramu, uspeli smo da identifikujemo zajedničke osobine naših najuspešnijih postova.

5 najbitnijih elemenata vrhunskog Instagram posta

1. Visok kvalitet sadržaja

Ovo je Instagram 101- vizuali su SVE. Instagram slike su najvažniji deo Vašeg profila. Ako ne objavljujete visokokvalitetne vizuelne sadržaje onda nemate puno toga da ponudite na ovoj platformi i neće se izdvojiti u moru drugih brendiranih sadržaja.

Neće svaki brend imati budžet za skupu opremu, profesionalnog fotografa ili video tim, kako bi izradili kvalitetne Instagram slike. Čak i iznajmljivanje DSLR fotoaparata ili angažovanje freelancer-a može napraviti razliku.

Odabir prave palete boja se razlikuje za svaki brend. Neke studije pokazuju da će Vam plave nijanse preko crvene boje doneti više lajkova. Ali smo otkrili da kvalitet, značaj i konzistentnost čine najveću razliku.

Pro tip: Pokušajte da koristite Photoshop ili Powerpoint da biste izmenili svoje fotografije umesto da se oslanjate samo na standardne Instagram filtere.

2. Naglašen naslov

Iako su kvalitetni vizuelni efekti srce Instagrama-a, svaki post koji vredi sadržaće dobro osmišljen naslov. Vaš naslov treba da sledi osnovne principe dobrog pisanja: budite jasni, bez grešaka i uključite jasan poziv na akciju.

Postoji trend prema dugačkim naslovima Instagrama u uredničkom stilu. Ako to ima smisla za post, vredi pokušati. Kao opšte pravilo, uvek treba isključiti nepotrebne reči da bi bili pažljivi prema vremenu publike.

Pro tip: Uključite poziv za akciju u vašem postu koji usmerava ljude na link u vašem bio.

3. Relevantni hashtag-ovi

Hashtagovi su suštinski deo pronalaženja i angažovanja Vaše Instagram zajednice. Ako učinite da Vaš sadržaj bude otkriven, imate veće šanse da privučete nove pratioce i dobijete više lajkova i komentara. Prema studiji Simpli Measured-a, postovi sa hashtag-om prosečno imaju 12,6% veći engagement nego oni bez hashtaga.

Ne postoji magični broj hashtagova koje treba koristiti u postu, ali ako koristite više od 10, može početi da izgleda kao spam. Uvek je bolje biti selektivan i osigurati da su relevantni za Vaš brend, industriju i kampanju. Bez obzira na to koliko hashtagova koristite, uvek ih morate sakriti u komentarima ili koristiti line-break kako biste izbegli nered.

Pro tip: Uvek dvostruko proverite hashtagove da biste se uverili da misle ono što ste želeli da misle.

4. Angažovanje zajednice

Ako želite da se Vaša zajednica uključi u priču sa Vama, onda morate i Vi da se uključite. Instagrameri shvataju da je izgradnja zajednice kroz recipročno uključivanje u priču jedan od najboljih načina da povećate svoje pratioce. Trebalo bi da odgovarate na sve komentare sa što više korisnih informacija.

Korišćenje Instagrama za objavljivanje velikih vesti je efikasan način za izgradnju zajednice i angažovanje vaših superfanova. To je nešto što poznate ličnosti stvarno dobro rade i nešto što bi više brendova trebalo da koristi.

Pro tip: Pokušajte da napravite preview događaja ili ekskluzivne ’’iza scene’’ fotografije i video klipove na Instagramu.

5. Sledite preporučene specifikacije i dimenzije

Ako pravite video ili fotografišete za kampanju za društvene mreže, onda bi trebalo da znate neke od smernica za društvenu mrežu na koju nameravate da kačite sadržaj. Sadržaj treba biti posebno dizajniran za kanal kako bi bio što efikasniji.

Instagram pruža tehničke specifikacije koje treba da prate svi postovi. Evo najboljih praksi za Instagram video:

  • Dužina 15 sekundi
  • Do 20 reči po video-frame
  • Square format
  • Optimizovano za gledanje bez zvuka

Pro tip: Kreirajte svoj Instagram sadržaj za mobilne uređaje.

Ako pratite ova pravila i budete sigurni da Vaš post ima svih pet elemenata, na sigurnom ste putu da kreirate najuspešnije Instagram postove i Instagram slike.

Uštedite Vaše vreme i izaberite Digitizer. Digitizer autentičnim storytellingom na zanimljiv i primamljiv način dočarava korisnicima društvenih mreža Vaš biznis! HAJDE DA ZAJEDNO PUTUJEMO U NOVE USPEHE! KONTAKTIRAJTE NAS

Anatomija uspešnog Instagram posta

Made by Nemanja Nedeljkovic – Senior Account Manager @Digitizer