Skip to content

TikTok je postao nezaobilazna platforma za sve marketare koji žele da dosegnu novu publiku i stvore angažovan sadržaj. Ako još uvek niste počeli da koristite TikTok za svoju marketinšku strategiju, vreme je da to promenite. Uspešan nastup na društvenim mrežama ključni je faktor uspeha svakog biznisa.

 

5 TikTok trendova koje ne smete zanemariti

Evo 5 ključnih TikTok trendova koje ne smete zanemariti.

 

Branded Hashtag Challenges

Branded Hashtag Challenges su jedan od najmoćnijih alata na TikToku za povećanje svesti o brendu i angažovanje korisnika. Kroz ove izazove, brendovi kreiraju specifične haštagove i pozivaju korisnike da učestvuju u izazovu tako što će kreirati sopstvene video zapise.

Ovi izazovi mogu brzo postati viralni, pogotovo ako su zabavni, izazovni ili kreativni.

 

Kako kreirati uspešan Branded Hashtag Challenge

• Jasan i jednostavan koncept: Koncept vašeg izazova treba da bude jednostavan za razumevanje i izvođenje. Ako je previše komplikovan, korisnici neće biti motivisani da učestvuju.
• Inkorporirajte brend: Uverite se da je vaš brend jasno uključen u izazov. Ovo može biti kroz logo, proizvod ili čak specifične boje koje su povezane sa vašim brendom.
• Pozovite influensere: Započnite izazov saradnjom sa TikTok influenserima. Oni mogu pomoći da izazov postane popularan i privuče veću publiku.

 

Primer:
Jedan od najpoznatijih primera je #InMyDenim kampanja brenda Guess. Oni su pozvali korisnike da podele video snimke kako transformišu svoje stare farmerke u moderne modne komade koristeći haštag #InMyDenim. Rezultat? Hiljade korisničkih video zapisa i milioni pregleda, što je značajno povećalo svest o brendu i angažovanje korisnika.

 

Uključivanje UGC (User-Generated Content)

Korisnički generisan sadržaj (UGC) postaje sve važniji na TikToku. Ljudi vole da vide autentične priče i iskustva drugih korisnika, što UGC čini moćnim alatom za izgradnju poverenja i kredibiliteta brenda. Osim toga, UGC je sjajan način da uključite vašu zajednicu i pokažete da vrednujete njihovo mišljenje i doprinos.

 

Prednosti UGC-a

• Autentičnost: UGC često deluje autentičnije od sadržaja koji kreira brend, jer dolazi direktno od korisnika.
• Angažovanje: Korišćenje UGC-a podstiče korisnike da učestvuju, dele i angažuju se sa vašim brendom.
• Smanjeni troškovi: Kreiranje sadržaja može biti skupo. Korišćenje UGC-a može smanjiti te troškove, dok još uvek pruža kvalitetan sadržaj.

 

Savet

Podstaknite svoje pratioce da dele svoje priče ili iskustva vezana za vaš proizvod ili uslugu. Na primer, kozmetički brendovi često traže od svojih kupaca da podele video snimke pre i posle korišćenja njihovih proizvoda, koristeći specifičan haštag. Ovo ne samo da povećava angažovanje, već i stvara dragoceni sadržaj koji možete koristiti za dalji marketing.

 

Edukativni i informativni sadržaj

Iako se TikTok često doživljava kao platforma za zabavu, edukativni i informativni sadržaj postaje sve popularniji. Korisnici cene brendove koji pružaju vredne informacije na zabavan i lako razumljiv način.

Ovakav sadržaj može uključivati kratke tutorijale, savete i trikove, ili čak „uradi sam“ (DIY) projekte.

 

Kako kreirati edukativni sadržaj

• Prepoznajte bolne tačke publike: Razmislite o problemima i pitanjima sa kojima se vaša ciljna publika suočava i ponudite rešenja kroz vaše video snimke.
• Koristite jednostavan jezik: Edukativni sadržaj treba da bude lako razumljiv. Izbegavajte komplikovane termine i fokusirajte se na jasnoću i konciznost.
• Interaktivnost: Pozovite publiku da postavljaju pitanja i dajte odgovore u narednim video snimcima. Ovo može povećati angažovanje i učiniti vaš sadržaj relevantnijim.

 

Primer

Ako ste u industriji zdravlja i fitnesa, možete kreirati seriju kratkih video zapisa sa savetima za vežbanje, zdravom ishranom ili mentalnim zdravljem. Koristeći popularne pesme i trendove, možete učiniti svoj sadržaj zanimljivijim i dopreti do šire publike.

 

Kolaboracije sa TikTok influenserima

Influenseri na TikToku imaju ogroman uticaj na svoju publiku. Saradnja sa relevantnim influenserima može značajno povećati vidljivost vašeg brenda i pomoći vam da doprete do ciljane publike na autentičan način. TikTok influenseri često imaju lojalnu bazu pratilaca koji veruju njihovim preporukama.

Kako efikasno saradjivati sa influenserima

• Izaberite prave Influensere: Pronađite influensere čija publika se poklapa sa vašom ciljnom grupom. Bitno je da njihov sadržaj bude relevantan za vaš brend.
• Dajte kreativnu slobodu: Influenseri najbolje znaju šta njihova publika voli. Dajte im slobodu da kreiraju sadržaj na način koji smatraju da će najbolje rezonovati sa njihovim pratiocima.
• Praćenje performansi: Koristite analitičke alate da pratite uspeh kampanja sa influenserima i optimizujte svoje strategije na osnovu podataka koje dobijete.

 

Primer

Brendovi često sarađuju sa influenserima kako bi kreirali sadržaj koji promoviše njihove proizvode ili usluge. Na primer, modni brend može raditi sa popularnim modnim influenserom koji će kreirati stilizovane video zapise sa njihovom garderobom, što može inspirisati njihove pratioce da kupe te proizvode.

 

Upotreba AR filtera i efekta

TikTok nudi širok spektar AR filtera i efekata koje brendovi mogu koristiti da bi učinili svoj sadržaj atraktivnijim. Ovi alati omogućavaju korisnicima da se interaktivno angažuju sa sadržajem, čime se povećava njihova angažovanost i lojalnost brendu.

AR filteri mogu dodati zabavu i kreativnost u vašu marketinšku kampanju.

 

Kako koristiti AR filtere

• Brendirani filteri: Kreirajte prilagođene AR filtere koji uključuju elemente vašeg brenda, kao što su logotipi, boje ili specifične proizvode.
• Interaktivnost: Podstaknite korisnike da koriste vaše filtere u svojim video zapisima i podelite najbolje primere na vašem zvaničnom nalogu.
• Promocije i takmičenja: Organizujte takmičenja gde korisnici koriste vaše filtere kako bi osvojili nagrade. Ovo može dodatno povećati angažovanje i viralnost kampanje.

 

Primer

Kozmetički brendovi mogu kreirati AR filtere koji omogućavaju korisnicima da virtuelno isprobaju različite nijanse šminke pre nego što ih kupe. Ovo ne samo da povećava zabavu, već i pomaže korisnicima da donesu bolje odluke o kupovini.

 

TikTok je dinamična platforma koja zahteva kreativnost i inovativne pristupe kako bi se postigli najbolji rezultati. Prateći ove trendove, možete značajno unaprediti vašu marketinšku strategiju i osigurati da vaš brend ostane relevantan i privlačan za sve veću TikTok zajednicu. Ne zaboravite, ključ uspeha na društvenim mrežama je autentičnost, angažovanost i kontinuirano praćenje novih trendova.

Sada kada znate koje TikTok trendove ne smete zanemariti, vreme je da ih implementirate u svoju strategiju i počnete da žanjete plodove ovih inovativnih marketinških pristupa. TikTok je svet mogućnosti, i na vama je da iskoristite sve što ova platforma nudi.

 

Za još vesti i interesantnih priča posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer

Od 2017. godine. sarađujemo sa Digitizerom. Izuzetno precizna i profesionalna saradnja. Vidmo rezultate, a s obzirom na industriju u koju smo uključeni, puno toga zavisi od marketinga koji Digitizer radi. Rezultati se najbolje vide u količini ljudi koja se javi na intervju. Svaki put kada bih nešto sugerisao, Digitizer tim obavezno uvede izmene u prezentaciju. Naravno da ih preporučujem. Vec su preporučeni.

Filip Slijepcevic
Poente Tehcnical
Rating: 10

Od 2020. godine sarađujemo sa Digitizerom. Saradnja je divna i komunikacija opuštena: zahtev dočekaju za razumevanjem i ispunjavaju ekstremno brzo. Kao merljive rezultate vidimo povećan obim posla. Apsolutno i uvek imam slobodu da ovom timu sugerišem svoje mišljenje. Stalno ih preporučujem.

Lenka Jakimovska
Chicago Waffles
Rating: 10

DermaVille ordinacija sarađuje sa Digitizerom od 2023. godine i mislim da su veoma profesionalni. Sve pohvale. Od konkretnih rezultata vidimo više poseta ka našem sajtu. Da, rado preporučujemo Digitizer!

Danijela Ljubojevic
DermaVille
Rating: 10

Sa Digitizerom radimo od 2019. godine, dakle više od 5 godina. Izuzetno sam zadovoljan brzinom kojom se odgovara mojim nalozima poslatim Digitizer timu. Konkretan rezultat saradnje sa Digitizerom je da mi je web stranica uvek sređena i blagovremeno ažurirana. Sloboda sugerisanja rešenja i razmena mišljenja je od samog početka važila u mom odnosu sa Digitizerom i to je osnova naše saradnje koja postoji i danas posle 5 godina saradnje. Apsolutno bih preporučio drugim kompanijama usluge Digitizera, i to i činim uvek kada mi se ukaže prilika.

Dino Jusufovic
Jusufović & Partners
Rating: 10

S kompanijom Digitizer saradjujemo duže od 5 godina. Saradnja je vrlo pozitivna i produktivna, dobro organizovana i dovodi do postizanja uspeha. U našoj saradnji s Digitizerom vidimo konkretni napredak, posebno u povećanju broja pratilaca na društvenim mrežama, kvalitetnim objavama i korisnim sugestijama za bolju vidljivost naše kompanije. Imamo slobodu da izrazimo svoje mišljenje i sugestije, a Digitizer tim to veoma poštuje i uzima u obzir. Otvoreni su za preporuke i zajedničkim snagama radimo na unapredjenju saradnje. Vrlo rado preporučujemo kompaniju Digitizer. Digitizer tim je divan, saradljiv i uvek odgovori na sve naše zahteve u što kraćem roku.

Marijana Kuzmanovic
Sineks Medical
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od, mislim, samog osnivanja firme Digitizer 2014. god. Divna, dugogodišnja saradnja u kojoj nam tim Digitizera uvek izlazi u susret da ispuni sve naše zahteve u rekordnom roku. Divne ideje i veoma ljubazni saradnici. Sarađujući s Digitizerom uspeli smo da naš sajt podignemo na viši nivo, na društvenim mrežama veči broj ljudi koji nas prati i veći broj klijenata u našim maloprodajnim objektima. Osećam slobodu da Digitizeru sugerišem svoje mišljenje oko saradnje i oni to uvažavaju. Digitizer je kompanija koju preporučujem svima koji žele ozbiljne saradnike. Predivan kreativan tim koji osluškuje vaše potrebe i želje i pretvori ih u stvarnost.

Mira Suhanski
Parfimerija Diva
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2021. godine i pokazali su kao tim da su jako odgovorni, pouzdani i stručni. Pružili su nam profesionalan odnos od starta saradnje sve do danas. Rezultati su konkretni i merljivi. Preporučujem!

Slobodan Stamenkovic
Info Point
Rating: 10

Egrokorr trade i Digitizer sarađuju malo više od 5 god. Naše iskustvo je u jednoj reči: ODLICNO! Konkretne rezultate koje vidimo su mnogo veca posećenost sajta, samim tim i puno novih klijenata. Odavno ih preporučujem i nastaviću!

Marija Perovic
Egrokorr Trade
Rating: 10

Sarađujemo sa kompanijom Digitizer od 2015. godine. Prepoznali smo da su dostupni, ljubazni, spremni za saradnju. Konkretno smo najzadovoljniji sa uslugom Google ads – povećan nam broj poziva direktno sa website-a. Saradnja je korektna i jako smo zadovoljni. Preporučila bih i već preporučujem Digitizer svim kompanijama kojima trebaju njihove usluge.

Bojana Kralj
Message Advertising
Rating: 10

Sa Digitizerom sarađujemo od 2018. godine, od našeg osnivanja. Smatram dosadašnju saradnju savršenom, sa izuzetnim rezultatima. Digitizer rado i uvek preporučujem svim kompanijama.

Igor Vidovic
AirSoft Polygon
Rating: 10

Digitizer i Bianconerri oduvek sarađuju. Fenomalna komunikacija i saradnja, a vidimo rezutlate kao što bolje nalaženje i bolji pregled naše web stranice. Vrlo rado preporučujem usluge Digitizera svima.

Sanja Topic
Bianconeri - Sanja Topic
Rating: 10

Sarađujemo odlično duže od godinu dana i rezultat je povećanje klijenata. Rado preporučujem Digitizer kompanijama.

Olivera Radivojevic
Olja Beauty
Rating: 10

ompanija: Iskra sarađuje sa kompanijom Digitizer oko 3 godine. Naše dosadašnje iskustvo je besprekorno, preko svih očekivanja!!! Rezultati su više nego vidljivi. Apsolutno se dogovaramo oko svega, to je jedini način da se postignu vrhunski rezultati. Naravno, uvek ih preporučujemo.

Miljan Rajovic
Ordinacija Iskra M
Rating: 10

Sarađujemo od 2018. godine i koristimo njihovo znanje i iskustvo i uspeli smo da povećamo i vidljivost na mrežama i online prodaju. Uglavnom me razumeju. Uvek su dobra preporuka.

Jelena Simonovic
Baby Plaza
Rating: 10

Sign Up Now.

Follow.

Chat.

Contact Form.

    ime i Prezime*
    Email*
    Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
    Broj mobilnog telefona
    Kompanija/Organizacija*
    Website
    Šta je potrebno Vašoj kompaniji/organizaciji?
    Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
    Koje rezultate želite da postignete?


      ime i Prezime*
      Email*
      Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
      Broj mobilnog telefona
      Kompanija/Organizacija*
      Website
      Kog datuma želite da zakažete sastanak?
      U koje vreme?


        ime i Prezime*
        Email*
        Da li želite da ostavite broj mobilnog telefona?*
        Broj mobilnog telefona
        Kompanija/Organizacija*
        Website
        Da li znate koje rezultate želite da postignete?*
        Koje rezultate želite da postignete?


        Mobile & Mail.

        Linkovi.