skip to Main Content

Google Ads su verovatno najbrži i najefikasniji način da dođete do svoje ciljane publike. Google Ads ekstenzije oglasa proširuju oglas sa dodatnim informacijama i daju potencijalnim korisnicima više razloga da odaberu baš vašu kompaniju.

skica moblinog telefona sa logoom Google na ekranu

Kako funkcionišu Google Ads ekstenzije?

Da bi povećao učinak Google Search oglasa, Google bira koje će dodatke prikazivati za svaku pojedinačnu pretragu. Ukoliko imate ekstenziju koja je relevantna za vaš biznis, dobra je ideja da je iskoristite.

Dodavanjem ekstenzija, sama vidljivost na rezultatima pretrage se uvećava. Google Ads ekstenzije često mogu dovesti do većeg broja klikova, a korisnicima pružaju dodatne načine da dođu do vas, putem poziva ili lokacijom na Google mapi.

Sve ekstenzije je potrebno ručno podesiti, a kada ih uključite da se prikazuju na oglasima, sve je automatizovano.

Kada govorimo o Google Ads ekstenzijama, one su potpuno besplatne. Klikovi na oglase, uključujući i ekstenzije, naplaćuju se kao i inače što bi trebalo. To znači da kada neko klikne na dodatak poziv, naplaćuje se standardno kao i da je neko kliknuo na vaš oglas da nema ekstenzija.

 

Vrste Google Ads ekstenzija

U ovom blogu navešćemo nekoliko Google Ads ekstenzija, a vi koristite i birajte one dodatke koji su u skladu sa ciljem vašeg oglašavanja.

snimak ekrana iz google ads dashboard

Sitelink ekstenzija

Sitelink ekstenzija se prikazuje pri dnu oglasa i pomoću nje možete dodati dodatne stranice sa vašeg sajta. Sitelink-ovi mogu biti linkovi do bilo koje stranice na vašem sajtu, poput kontakt stranice, stranice sa svedočenjima korisnika i sl.

 

Ekstenzija za poziv

Kao i što samo ime nagoveštava, ova ekstenzija omogućava da u Google oglas dodamo broj telefona koji korisnici mogu da kliknu za poziv. Od dodatnih postavki, možete izabrati kojim danima i u koje vreme želite da se ova ekstenzija pojavljuje na vašem oglasu.

 

Callout ekstenzija

Callout ekstenzija je dodatan opisni tekst oglasa. Na ovu ekstenziju nije moguće kliknuti i oni ukratko opisuju vaše usluge ili prednosti poput ‘’24/7 korisnički servis’’ i slično.

 

Ekstenzija za lokaciju

Ekstenzija za lokaciju ima opciju hyperlink-a i na nju se može kliknuti, samim ti privlači dodatnu pažnju. Ovaj dodatak se prikazuju u posebnom redu pri dnu oglasa, a na mobilnom uređaju ima opciju sa linkom sa direkcijama do vašeg preduzeća.

Iako su ekstenzije oglasa napredna karakteristika, one se vrlo lako podešavaju i mogu značajno povećati rezultat kampanje. Naravno, sve ovo treba testirati jer nijedna kampanja nije ista. Podesite eksperiment sa i bez ekstenzija i videćete nakon nekog vremena koja bolje prolazi. U većini slučajeva će to biti kampanja sa ekstenzijama.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Nemanja Nedeljković– Senior Account Manager @Digitizer