skip to Main Content

Izgleda da je Google sve “agresivniji” u vezi sa reklamnim eksperimentima i testovima koje izvodi u Chrome -u. Kompanija je podelila na čemu radi i kako možete da aktivirate neke od eksperimenata u trenutnoj Chrome Beta 94 verziji. Nijedna od opcija nije baš nova, ali Google ih sada javno oglašava.

Šta donosi Chrome Beta 94?

Iako kompanija još uvek nije spremna da uvede promene svima, za sada aktivno traži beta korisnike koji bi isprobali novu veziju Chrome Beta 94. Da biste to uradili, možete omogućiti zbirku potencijalnih novih opcija pod chrome: flags, koje vam daju nekoliko novih mogućnosti:

 

  • chrome://flags/#ntp-drive-module
  • chrome://flags/#ntp-recipe-tasks-module
  • chrome://flags/#ntp-shopping-tasks-module
  • chrome://flags/#ntp-chrome-cart-module

 

Imajte na umu da su ove funkcije stranice sa novim karticama trenutno ograničene na Chrome verziju za desktop računare.

Google je takođe istakao radikalno novi interfejs za pretraživanje u Chrome-u za Android. Kao se moglo primetiti još u julu, kompanija je dodala vertikalnu traku sa rezultatima Google pretrage, gde možete da pređete na drugi rezultat bez potrebe za korišćenjem dugmeta/pokreta. Ovu funkciju kontroliše Continuous Search Navigation flag (chrome: // flags/#continual-search). Kada je aktivirate i ponovo pokrenete pretraživač, prvo ćete biti preusmereni na stranicu u Google pretrazi koju ste uneli u pretraživač, ali ćete primetiti da Chrome-ova gornja traka na ekranu raste i dodaje rezultata koje možete da vrtite se desna na levo. Možete da dodirnete rezultate ponuđenu u traci kako biste se prebacili na drugu veb lokaciju u hodu, bez potrebe da se prvo vraćate na rezultate pretrage. Da biste se vratili na pregled rezultata, dodirnite ikonicu Google sa leve strane. Ovaj interfejs ima opciju jednostavnog isključivanja sa desne strane. 

Na kraju, kompanija je želela da korisnici isprobaju njenu novu opciju deljenja citata za istaknuti tekst u Chrome-u za Android. Ova opcija vam omogućava da kreirate stilizovanu sliku kartice sa citatima teksta koji obeležili i vrlo podseća na Instagram-ove Story-je zasnovane na tekstu. Ovo možete sami pokušati ako aktivirate WebNotes Stylize flag (chrome://flags/#webnotes-stylize). Opcija za slanje ili čuvanje istaknutog teksta će se pojaviti u ponuđenom meniju akcija koje možete da preduzmete.

Kao što je već rečeno, nijedan od ovih eksperimenata nije nov. Google je otvoreno reklamirao ove testove i eksperimente. Kompanija ranije nije činila mnogo da javnosti skrene pažnju na Chrome flags, ostavljajući ih uglavnom kao opcije za programere i entuzijaste. Umesto toga, Chrome se obično oslanjao na a/b testove na strani servera, da bi ustanovio kako javnost reaguje na nove funkcije i promene interfejsa, bez trenutne vidljive opcije za ručno uključivanje i isključivanje stvari. Davanje potrošačima informacija potrebnih za učešće u samim testovima iskorak je od dosadašnje strategije. Google je nedavno dodao adresi Chrome Labs pored trake za adresu sa direktnim pristupom aktivnim eksperimentima. Ovo je svakako vrlo interesantna promena u dosadošnjoj strategiji uvođenja promena i novig mogućnosti.

Svi pomenuti eksperimenti dostupni su u trenutnoj Chrome Beta 94 verziji, koju možete da preuzmete za desktop računar ili u Playstore-u za Android telefone.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

 

Izvor: androidpolice

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer