skip to Main Content

Može se primetiti da Facebook (ali i druge društvene mreže) stalno kopira odredjene novine koje se prethodno pojave na nekim drugim društvenim mrežama. Verovatno kažu: “pa možemo i mi ovo da imamo, zašto da ne”.

O kopiranju novina sa jedne društvene mreže na drugu, može se napisati poseban blog. Tako su npr. nastali Instagram Reels, Youtube Shorts, ali ostavimo to za neki drugi put. Danas ćemo se pozabaviti jednom novinom na Facebook-u koja postoji na Twitter-u još od 2017. godine.

Nova Facebook opcija za postovanje

U pitanju je Threads opcija postovanja, koju možemo da prevedemo kao opcija nadovezivanja, a koja omogućava dodavanje novih postova u okviru prethodnog, tj. nadovezivanje na originalni, prethodno objavljeni post – kako bi se stvorila šira slika onoga što se želi preneti putem te objave.

Na Twitter-u ovo ima smisla zbog čega je nastalo – ograničenje u broju karaktera, ali Facebook ima malo drugačiji fokus kada je u pitanju ova nova opcija, koja se sada nalazi na testiranju kod odabranih javnih ličnosti.

 

Šta kažu iz Facebook-a?

„Facebook Threats opcija bi se mogla koristiti za komentarisanje događaja uživo ili bi korisnici mogli da ažuriraju svoje postojeće postove. S obzirom na to da Facebook testira ovu funkciju sa javnim ličnostima, možda je namenjena tome da razmena vesti bude pojednostavljena.

 

Ovo može imati nekog smisla, ali problem može nastati u načinu prikaza tih objava u proširenom obliku. U smislu – koji će deo biti prikazan na Feed-u i zašto baš taj. Da li će biti prikazan samo početni deo objave ili samo krajnji? 

To zavisi najviše od toga kako Facebook odluči da ih prikaže. Najbolji bi bio prikaz objave u njenom celom obliku i u tom slučaju bi ova nova opcija bila dosta korisna. 

Kao što smo napomenuli, Facebook trenutno testira opciju sa malom grupom javnih ličnosti, bez jasno utvrdjenih planova za potpuno implementiranje.

Kako će izgledati tačno ova opcija i da li će na kraju biti uvedena, ostaje da ispratimo u narednom periodu.

 

Za još vesti i interesantnih priča iz digitalnog marketinga posetite našu blog stranu ili zapratite naš Instagram profil.

Made by Mladen Radosavljević – Senior Account Manager @Digitizer