fbpx

Statistika društvenih mreža u 2018.

Marketing na društvenim mrežama nije samo pokušaj da se isprati nasumični nalet ljudi koji dolaze i potom nestaju bez traga- ostavljajući samo prazninu kao svedočanstvo!

 

Zapravo, marketing na društvenim mrežama je visoko merljiva stvar, puna analitike, statistike, ponašanja i trendova među korisnicima. Na internetu se sve prati, od optimalnog vremena za engagement (angažovanost), lajkova i reakcija, click through rate-a, do demografije i referral (upućujući) saobraćaja.

 

Ima mnogo statistike za praćenje, čiji dobar deo marketari previđaju. Iako se društvene mreže konstantno unapređuju i menjaju, statistika društvenih mreža može biti od koristi za svaku marketing strategiju.

Statistika društvenih mreža u 2018.

Zašto je statistika društvenih mreža važna?

Interesantan je podatak iz 2017. godine da je raspon pažnje korisnika društvenih mreža opao čak do 8 sekundi kod korisnika većine društvenih mreža. Znajući za ovu promenu  u dužini pažnje koju korisnici posvećuju sadržaju, marketari su mogli da ”utegnu” svoje video materijale, kao i celokupnu prezentaciju.

 

Broj korisnika društvenih mreža je u svakodnevnom porastu, pa zašto onda propustiti informacije koje vam trebaju da bi ih dosegli?

 

Kreiranje sadržaja u 2018. koji će doseći do velikog broj njih, svakako je nešto što će biti bitno za vaš biznis.

 

Ovo je nova prilika da razvijete i popravite vaše online marketing strategije koristeći statistiku, i time unaprediti vaš marketing na društvenim mrežama.

Iskoristite pune potencijale marketinga na društvenim mrežama koristeći se ovim podacima:

2018: marketing na društvenim mrežama i trendovi koje treba uzeti u obzir

Korisna informacija kolu treba imati na umu: svetska populacija iznosi 7.6 milijardi od čega čak 4.1 milijarda ljudi koristi Internet.

Društvene mreže generalno

  • Skoro polovina svetske populacije (3.03 milijarde) koristi neku od društvenih mreža.
  • 64% online kupaca kažu da im je video na društvenim mrežama pomagao pri odluci da nešto kupe.
  • Svega 43% online radnji je imalo značajan priliv saobraćaja sa svojih društvenih mreža.
  • Svesnost je ključ: 77% korisnika Twitter-a ceni brend više ukoliko je odgovoreno na njihov tvit. U proseku im se odgovara u roku od 10 sati, iako klijenti žele odgovor u roku od 4 sata.
  • Content marketing je prioritet za B2B biznise odmah nakon izgradnje brenda engagement (angažovanja) na društvenim mrežama.
  • 59% odraslih između 18 i 29 godina koristi Instagram.
  • Korisnici na Facebook-u provedu u proseku 20 minuta ili jedan od šest minuta provedu na internetu.
  • 57 milijarda YouTube korisnika u proseku dnevno pogleda 5 milijardi videa. Od 2.1 milijarde profila na Facebook-u, 270 miliona su lažni profili.
  • 86% žena će konsultovati društvene mreže pre nego nešto kupi.
  • 69% ljudi pristupa društvenim mrežama preko mobilnih uređaja.
  • 89% ljudi na smartfonovima koristi aplikacije, dok samo 11% njih koristi standardne sajtove. Nije veliko iznenađenje da je Facebook najpopularnija aplikacija sa 19% zastupljenosti (mereno po vremenu provedenom na aplikaciji)
  • 57% od svih korisnika mobilnih uređaja neće preporučiti neki biznis ukoliko je njihov sajt za mobilne loše dizajniran i spor
  • 40% korisnika mobilnih je u potrazi za lokalnim biznisom
  • Sajtovi za mobilnu pretragu koji se učitavaju za 5 ili manje sekundi će imati 70% duže trajanje sesija nego njihova sporija konkurencija
Statistika društvenih mreža u 2018.

Instagram

  • Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika: 800 miliona.
  • Ukupan broj svakodnevno aktivnih korisnika: 500 miliona.
  • Korisnici koji svakodnevno koriste Instagram Stories: 300 miliona.
  • Broj fotografija objavljenih do danas: preko 40 milijardi.
  • Broj biznisa prisutnih na Instagram-u: 25 miliona.
  • Dnevni broj lajkova na Instagram-u: 4.2 milijarde.
  • Broj objavljenih fotografija na dnevnom nivou: 95 miliona, u odnosu na prošlogodišnjih 70 miliona.
  • 68% korisnika Instagram-a su žene.
  • 32% svih korisnika interneta koristi Instagram.
  • 38% žena, a 26% muškaraca koji su korisnici interneta koristi Instagram
  • 17% tinejdžera kaže da im je Instagram najbitnija aplikacija.
  • Očekuje se da Instagram u ovoj godini prihoduje 5 milijardi dolara od reklama.
  • Svakodnevno 200 miliona korisnika Instagram-a poseti neki od biznis profila
  • Postovi sa bar jednim hashtag-om imaju 12.6% više engagement-a.
  • Kada je Instagram uveo video, 5 miliona videa je okačeno u prva 24 časa.
  • Instagram video ima dva puta veći engagement (angažovanost) od fotografija.

Facebook

  • Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika: 2.072 milijarde.
  • Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika na mobilnom uređaju: 1.66 milijardi.
  • Ukupan broj dnevno aktivnih korisnika na desktop računaru: 1.368 milijardi.
  • Ukupan broj dnevno aktivnih korisnika na mobilnom uređaju: 1.57 milijardi.
  • Žene predstavljaju 53% Facebook korisnika, a muškarci 47%.
  • Facebook korisnici imaju prosečno 155 prijatelja.
  • 56% korisnika preko 65 godina je na Facebook-u, a 63% korisnika je uzrasta između 50-64 godina.
  • 87% korisnika interneta uzrasta između 18-29 godina su na Facebook-u.
  • Više od 40 miliona malih biznisa ima aktivne strane na Facebook-u.
  • Procenat korisnika između 18-34 godine koji odmah izjutra proveravaju Facebook je 48%.

Twitter

  • Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika: 330 miliona.
  • Ukupan broj dnevnih tvitova: 500 miliona.
  • Procenat korisnika Twitter-a na mobilnim uređajima: 80%.
  • Broj dnevnih aktivnih korisnika Twitter-a: 100 miliona.
  • 24% svih muških korisnika interneta koristi Twitter, kao i 21% svih ženskih korisnika.
  • 37% korisnika Twitter-a su uzrasta između 19-29 godina, 25% korisnika je između 30-49 godina.
  • Ukupni engagement (angažovanost) sa reklamama je u porastu čak 91% iz godine u godinu.
  • Više od 100 miliona tvitova je sadržalo GIF-ove već u 2015.

LinkedIn

Statistika društvenih mreža u 2018.
  • Ukupan broj LinkedIn korisnika: 500 miliona.
  • Ukupan broj mesečno aktivnih korisnika: 250 miliona.
  • Procenat korisnika koji koriste LinkedIn svakodnevno: 40%
  • Broj novih korisnika LinkedIn-a po sekundi: 2.
  • 57% korisnika su muškarci, 44% su žene.
  • 13% korisnika je uzrasta između 15-34 godina.
  • 28% svih muških korisnika interneta  koristi LinkedIn, i 27% svih ženskih korisnika

Sada znate

Statistika može da nam da važan uvid i da usmeri delovanje koje može da pomogne u osmišljavanju efektnog reklamnog plana. Možemo da pratimo sve bitne brojeve za naš biznis i da označimo najbitnije koje ćemo usmeriti na našu marketing strategiju. Iskoristite ih i moći ćete da unapredite svaki biznis plan i postignete veće uspehe.

 

Ipak imajte na pameti da klijenti nisu statistika, klijenti su ljudi, pa ih tako i tretirajte, nastojeći da pružite što bolji servis ili uslugu vašim klijentima.

 

Za svako pitanje ili uslugu vezanu za vaš internet nastup i reklamu tu je iskusni tim Digitizera koji je spreman da vam pomogne.

Made by Nebojša Radovanović – SEO Expert @Digitizer